Ben & Jerry’s lanceert Goddelijke Greek Style Frozen Yogurt smaken

12 MAART 2014
Ben & Jerry’s lanceert de #Greekshow, om de drie nieuwe Greek Style Frozen Yogurt smaken te introduceren. Frozen Yogurt zoals je het nog nooit hebt geproefd. Rijker, romiger en nog steeds verassende smaakcombinaties & grote chunks zoals je van Ben & Jerry’s gewend bent. Beter voor jou door er iets extra’s in te stoppen – Frozen Yogurt - in plaats van er iets uit te halen. You’ve got to Try it,It’s really Greekin’ Good!

Ben & Jerry’s schakelt Goddelijke krachten in voor de lancering van de nieuwe Greek Style Frozen Yogurt smaken

Om de drie nieuwe Ben & Jerry’s Greek Style Frozen Yogurt smaken te introduceren heeft het ijsmerk Goddelijke krachten ingeschakeld. Ben & Jerry’s lanceert de #Greekshow gehost door Nikos Evenementos. Een belevenis vanuit de binnenkant van een pint Ben & Jerry’s ijs, waar goddelijke Frozen Yogurt en heerlijke chunks en swirls tot leven komen. It’s what’s inside that counts… Want de nieuwe Ben & Jerry’s smaken zijn niet alleen beter voor je door de Frozen Yogurt die er in zit, maar ook door alle fairtrade ingrediënten.

Om deze #Greekshow tot een hemelse happening te maken haalt Nikos alles uit de kast. Hij laat zeemeerminnen, reuze aardbeien chunks en Ben & Jerry’s lovers zoals Manuel Broekman, Ben Saunders en Stacey Rookhuizen aanrukken voor een casting. Wil jij de #Greekshow met al je zintuigen beleven en Greek Style Frozen Yogurt proeven, zien, horen, voelen en ruiken…Check dan http://bit.ly/OiFp8b en meld je aan voor de #Greekshow op dinsdag 25 maart.