Een avond in een pint Ben & Jerry’s Greek Style Frozen Yogurt: de #GreekShow!

31 MAART 2014

Stel je voor… een avond IN een Greek Style Frozen Yogurt pint van Ben & Jerry’s. Hoe Goddelijk is dat! Wij waren erbij: de Ben & Jerry’s #Greekshow, waar 100 hongerige fans wegsmolten voor Jett Rebel, op schoot zaten bij oppergod Manuel Broekman, meebokste met beatboxer Rudebeats en vooral met heel veel Greek Style Frozen Yogurt, chunks en swirls.

Frozen Yogurt zoals je het nog nooit hebt geproefd. Ben & Jerry’s heeft er alles aan gedaan om de binnenkant van een pint tot een hemelse happening te maken.
Check de #Greekshow after movie met goddelijke Griekse yogurt en heerlijke (c)hunks https://www.youtube.com/watch?v=WjTls1xor-s

Wil jij ook de nieuwe Greek Style Frozen Yogurt smaken proeven? Kom naar Free Cone Day op dinsdag 8 april. Check benjerry.nl voor een locatie bij jou in de buurt.

Nieuw: Greek Style Frozen Yogurt Strawberry Shortcake, Raspberry Chocolatey Chunk & Greek Style Frozen Yogurt Vanilla Honey Caramel. Drie romige en verrassende smaakcombinaties met de bekende Ben & Jerry's chunks en swirls. Enjoy!

Smaakomschrijvingen:

Vanilla Honey & Caramel
Een zoete verleiding gemaakt in de hemel... Greek Style Yogurt & echte honing als dat geen match made in heaven is. Samen met het fijnste vanilleroomijs van Ben & Jerry’s, Fairtrade vanille en een zoete swirl van honing en caramel. It’s really Greekin’ good!

Strawberry Shortcake

Woohoo! Gefeliciteerd! Je hebt de Zeus van onze Frozen Yogurt smaken in handen. Goddelijk lekkere Greek Style Frozen Yogurt met een (h)eerlijke volle & romige smaak. Rijkelijke gevuld met aardbeien chunks die je gewend bent van Ben & Jerry’s. Aardbeien en zandkoekjes samen in een beker, wie valt er niet voor deze Griekse god?! - It’s really Greekin’ good!

Raspberry Chocolately Chunk

Met euforische trots presenteren wij deze Greekin’ lekkere Greek Style Frozen Yogurt smaak. (H)eerlijk vol & romig ijs met heel veel chunky frambozen en pure chocolade brokken om het hemelse Ben & Jerry’s plaatje compleet te maken. All you need is a spoon! Probeer deze god-de-lijke verrassing snel - it’s really Greekin’ good.